Arra jutottam...

köz+gondolkodás

Menekültek Németországban

2016. február 15. 14:35 - csonka balázs

...másképp látszik

A magyarországi hivatalos (királyi és királyközeli) sajtónak egyáltalán nem okoz problémát az, hogy magától értetődő bizonyosságként kezeljen téves megállapításokat a menekültek ügyében, illetve az ehhez kapcsolódó európai (elsősorban német) politika ismertetésében. (Másban sem, de ez most mindegy.) E megállapítások széles skálán mozognak onnan kezdve, hogy a menekültek nagy része Soros által pénzelt terrorista, beilleszkedni képtelen bűnöző, regisztrációt megtagadó ingyenélő, egészen addig, hogy Merkel napjai meg vannak számlálva, az európaiak, de különösen a bajorok orbánisták, és hogy a kerítés az egyetlen lehetséges megoldás.

Aki a harsány magyar boszorkányszombati táncban nem vesz részt, és netán gondolkodni mer, az alapból liberális vagy balliberális (természetesen egyenlő hazaáruló), és méltóvá válik az agresszív megvetésre.

Miközben nagyjából azt sem tudjuk, hogy a menekültek kicsodák egyáltalán, honnan jönnek, és azt sem, hová tartanak. Tisztelet a kivételnek, de: öntudatos és sugárzó arccal ülünk a butaság trónján: a migránsok gyűlölnivaló alsóbbrendűek.

Nem kenyerem a németeket csak úgy, önmagában a németségük okán dicsérni, bizony, van elég kritizálható és kritizálandó jelenség arrafelé. Amit azonban a menekültügy kapcsán az ember a médiában tapasztal, az mindenesetre elgondolkodtató.

Igen, ott is mindennapi téma a menekültek ügye. Terjedelemben és részletességében minden más ügyet felülmúl. Természetes ez, hiszen a németek is úgy vélik, hogy ez a jelen legfontosabb politikai-gazdasági-társadalmi kérdése, és igen, ők is felismerték a dolog történelmi vetületét.

A Magyarországon sikerre vitt agresszív elutasító hozzáállás történelmileg és praktikus okokból is kézenfekvő lenne (magyarországi szemmel). Ehelyett…

Ehelyett nap mint nap cikkek, beszélgetések, dokumentumfilmek sokasága jelenik meg az újságokban, tévékben és egyebütt, amelyek kellő részletességgel, tényszerűségre törekvően, és mindenféle agresszivitástól szigorú távolságtartással elemzik a helyzetet. Aprólékosan szemléltetik, hogy ezek az emberek honnan jönnek, milyen körülmények közül, miért indultak el, mi van a birtokukban az anyagiakat és az információkat illetően, miért vállalják az életveszélyeket. Hová érkeznek? Mi történik az érkezés után? Mit tud tenni a társadalom velük? Mit nem tud tenni a társadalom velük? Milyen tételes gazdasági előnyei és hátrányai vannak a jelenségnek? Mik a közel-keleti háború(k) okai? Pénzel(het)ik-e a menekülőket a háttérből?

Naprakészen és dinamikusan mutatják be és elemzik a jelen problémáit, a várható problémákat, és ezek kezelésének lehetséges irányait, költségeit rövid és hosszú távon egyaránt. Emellett ábrázolnak sikeres egyéneket, közösségeket, kezdeményezéseket, és ahol működik a rendszer, azt sem mulasztják el ismertetni. Beszélgetnek tanárokkal, rendőrökkel, intézményfenntartókkal, egyházi emberekkel, segítőkkel, és ellenük tüntetőkkel. Nem restek bűnesetekről, de humanizmusról, emberségről értekezni sem, ha van erre példa.

Merkel napjai nincsenek megszámlálva. Az igazságkereső és a közélet kérdései iránt nyitott közönség politikai irányultságtól független igényeit a német média felkészülten és hatékonyan elégíti ki.

Ettől még természetesen nyitott a lehetőség ahhoz, hogy bárki anti-merkelistává, merev elutasítóvá és feltétlen kirekesztővé váljon a menekültek ügyében. (Az már nem trendi, hogy emiatt verbálisan vagy tettleg agresszivitásban részesítsen, pláne, hogy hazaárulónak nevezzen egy másképp gondolkodót.)

De ha így is történik, gondolkodás, elemzés, töprengés és nyitott gondolatok mentén ide jutni, mintsem bután, állami irányítású esztelen agresszív buldózerek által, mégiscsak számottevő különbség, és nem csak az elegancia okán.

(Csak a precíz definíció miatt: Németország pont az az ország, ahová mennek a menekültek, és nem az, amin keresztül máshová. Nem mondom, hogy túlzottan liberális, de semmiképpen sem illiberális.)

337 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://arrajutottam.blog.hu/api/trackback/id/tr78392938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mérgező 2016.02.16. 17:45:22

@N. Barbie: Tökéletesen alátámasztottad a cikkben foglaltakat:)

Zsuzsi25 2016.02.16. 17:51:02

@fidesz maszop dk egykutya: Dehogy vagyok fideszes, KIkérem magamnak!!!
Utálom a Fideszt. De akkor is el kell ismerni, hogy Orbán úgy bánt az illegális határátlépőkkel ahogyan kellett!!! Jól kezelte a menekült kérsdést...Nem befogadni, hanem kint tartani oket. (szerintem a tűzparancsot is ki lehetett volna adni) Apropó! Ezek NEM menekültek. ezek illegális határátlépők.

" igen, mivel fideszes vagy, ezért kóros hazudozó, másrészt ha ez megtörtént volna hetekig a csapból is ez folyt volna. De nem folyt..."
Parancsolj: (remélem tudsz nyelvet, ha nem akkor a google translate a barátod)
Szándékosan külföldi oldalt linkelek, hogy ne mondhasd azt, hogy "nácimagyarfaszisztarasszista"
"Vi har tapt byen" Lefordítom: "elvesztettük a várost" ezt a rendőrség nyilatkozta, miutan vegigraboltak a lakasokat.

www.osloby.no/nyheter/krim/Ransoffer-nr-351_-Gronland-politistasjon-6702489.html

Na de legyen egy angol cikk....(bizonyára angolul azért beszélsz...
www.rt.com/news/muslim-rally-london-sharia/

Követelik, hogy vezessék be a sariát a brit alap törvénybe, mert ugye ez az egyenloseg....

chrisred 2016.02.16. 17:57:37

@Sexual Harassment Panda: Ez most nem jelent semmit, csak akkor, ha bármilyen korlátozást bevezetnek. Ahogy jelenleg sajnos az is egy elméleti lehetőség, hogy Szíria területén helyreáll az államrend, és az onnan érkező menekültek jogállása emiatt megszűnik.

Sexual Harassment Panda 2016.02.16. 18:05:22

@chrisred: de mi lenne pl ha mi kilèpnènk az eubòl?
Automatikusan haza kellene jönniük a kint dolgozòknak?

Kampfer 2016.02.16. 18:14:55

@csonka balázs: Üdv!
Akkor részleteiben:

"Miért kellene nekem erre válaszolnom? Komolyan azt gondolod, hogy a legfontosabb ügyeinkben ilyen szinten lenne érdemes a vitákat vállalni?
Az álláspontom ott van a posztban, rendesen, tisztességesen, névvel."
Nézd, a szintet nem az határozza meg, hogy milyen választékosan és szépen (akár 'pc' módon) írod le a véleményed, hanem az, hogy miként próbálod azt beállítani és igazolni!
Írtad: "Aki a harsány magyar boszorkányszombati táncban nem vesz részt, és netán gondolkodni mer, az alapból liberális vagy balliberális (természetesen egyenlő hazaáruló), és méltóvá válik az agresszív megvetésre."
Ezzel meg is adtad az alaphangot, hiszen te magad is nagyon jól tudhatod, hogy jelenleg ez a két politikai nézet határozza meg a viták tengelyét Európában, de kishazánkban mindenképp. Tudod, akit te boszorkánytáncolni gondolsz, jó eséllyel ők is használják az agyukat és gondolkodni is tudnak, talán csak mást gondolnak, mint te! Horribile dictu esetleg mást tapasztaltak meg, mint te! De álláspontod szerint ők csak hőbörögnek és nem gondolkodnak! Ok.

"Ne várd, hogy kétszázakárhány komment után mindegyikkel leálljak tételesen vitatkozni, miközben egyik sem cáfolja tételesen azt, amit írtam."

Reagálj akár csak egyre értelmesen! És ne az enyémre, akkor is el fogom olvasni! Ami pedig az írásaid tételes cáfolatát illeti, nos azt itt többen is megtették linkekkel, idézetekkel. Már ami a német médiát és annak hitelességét illeti...!

"Arról esetleg vitatkoznék, ha valaki azt írná, hogy Németországban NEM jelennek meg olyan cikkek és műsorok, amikről szóltam. De azzal nehéz vitatkozni, mert megjelennek."

Neeem! Te azt állítottad: "Ehelyett nap mint nap cikkek, beszélgetések, dokumentumfilmek sokasága jelenik meg az újságokban, tévékben és egyebütt, amelyek kellő részletességgel, tényszerűségre törekvően, és mindenféle agresszivitástól szigorú távolságtartással elemzik a helyzetet."
Kérlek, magyarázd már meg nekem fenti soraid tükrében a tavalyi bicskei és röszkei események német sajtóban történt prezentációját! Magyarázd már el nekem a fenti soraid tükrében a kieli és vesztfáliai eseteket, amikor rendőrségi utasításra vettek le cikkeket a netről! Illetve amikor helyi médiumok nem számolhattak be észak-rajnai kilakoltatásokról (amik azóta persze a bíróságokon kötöttek ki)! Esetleg a fenti soraid tükrében hogyan értekezett a német média a migránsok tömegének várható társadalmi, gazdasági és munkaerőpiaci hatásairól?
Tudod, mi pedig azt állítottuk, hogy amiről te beszélsz, az egy hagymázas pc álom, a német média elég átlátszó szerecsenmosdatása!

"Nagyon sajnálom, de az itteni kommentek is többségükben azt támasztják alá, amiről írtam. "

Ne sajnáld! Mert ez a való világ! Isten hozott a kvantumtükör inneső oldalán! Tudod, elég jó eséllyel egy viszonylag nagy tömeg nem ért egyet sem azzal, amit gondolsz, sem azzal, ahogy próbálod erőltetni az elméletet, miszerint a magyarok büdös rasszista nácik, a felvilágosult, szénnédiplomázott német liberálhumanoidokkal szemben, akik primitív személyünkkel ellentétben még e vészterhes áradat fenyegetésében is felismerik a szépet és a gyümölcsözőt! Ezzek sajnos hülyének nézel minket és ez eléggé dühítő és irritáló!

"Németországban van egy jelenség. Érdemes ezért egy posztert gyalázni?"

Németországban jelenleg nem jelenségről beszélhetünk, hanem egy generált, gerjesztett társadalmi-politikai krízishelyzetről, ami az egész kontinensre hatással van! A német média pedig nap-nap után próbálja igazolni ennek a merkelnek azt az agymenését, hogy neki legitim joga van ennek a krízisnek az exportjára! Hát tudod mit? Egy nagy szart van erre joga! Érdemes lenne a német médiának utánanéznie a német jogszabályoknak atekintetben, hogy egyáltalán német részről van-e ennek a merkelnek felhatalmazása erre az agybajra??? Sanszos, hogy kemény vita lenne...

Posztert gyalázni?

Írod: "Nem gyaláztam senkit."
Korábban: "...öntudatos és sugárzó arccal ülünk a butaság trónján: a migránsok gyűlölnivaló alsóbbrendűek."
Tudod, ezzel családom egy jórészét, barátaimat, azok rokonait butázos és sötétezed le. Szájukba adva a migránsok alsóbbrendűségének szavát! Ez közönséges hazugság és rágalom a részedről! Aki megveti vagy gyűlöli ezeket a migránsokat (esetleg saját tapasztalatok alapján is), még közel sem tekinthető sötétnek vagy butának! Talán többet is láthatott ebből az egész káoszból, mint te magad! És mert nem eurokonform a gondolata? Na és? Ez van... Esetleg nem kellett volna így hatni európai honpolgárok életére! És nektek nem kellene ezért folytonosan ránk hányni ezt a libbant pc sületlenséget és ezt az 'européer' baloldali szagú etnogyűköletet! Utáljuk a migránsokat? Kérdezed te! Miért? Te utálod a magyarokat? Kérdem én! És akkor ki van itthon...? Kinek joga a másikon bármit számonkérni? Miről ismerszik meg a menekült, miről a migráns? És mi az ezirányú tapasztalat? Ezen kéne elgondolkodnod! És igen! Embereket gyaláztál, a reakció is ilyen. Remélem segítettem!
Kamp.

N. Barbie 2016.02.16. 18:21:39

@mérgező: Tokeletesen fogalmam nincs mire gondolsz.

Lord Kilburn 2016.02.16. 18:46:59

@Kampfer: „Ami pedig az írásaid tételes cáfolatát illeti, nos azt itt többen is megtették linkekkel, idézetekkel. Már ami a német médiát és annak hitelességét illeti...!”

A német média szapulását, hitelességének megkérdőjelezését sürgősen be kellene fejezni.

A kölni eseményekről a német média késve tájékoztatott (a szélsőjobboldali, menekültellenes is!!!), de tudtommal a rendőrség tartotta vissza az információkat. Ilyen van.

Mindenkit emlékeztetnék, akit illet, hogy attól, hogy hazánkban, a jobboldalon az újságíró szakmát felszámolták, annak helyét propaganda ügyosztályok foglalják el, és az objektív tájékoztatás a baloldalon is hagy kívánnivalót maga után, attól ez Európa boldogabbik felén még nincs így.

index.hu/kultur/media/2016/02/06/hir_tv-s_vezeto_az_igazsag_az_hogy_kiszolgaltuk_a_rendszert/

Nem lehet egy lapon említeni egyetlen magyar médiumot sem pl. a FAZ-zal, vagy a Der Spiegellel. Ezek a második világháború után alapított, SZILÁRD GAZDASÁGI ALAPokon nyugvó, ÚJSÁGÍRÓK által írt és szerkesztett, mértékadó és mértéktartó lapok.

Attól, hogy a Habony Árpád, vagy Simicska Lajos által pénzelt, legfeljebb csak nevükben patinás, seggnyalók, pártpropagandisták és droidok által írt és szerkezett szemét mit terjeszt róluk, az ne tévesszen meg senkit!

vértes 2016.02.16. 19:01:09

@csonka balázs: Te szereted provokálni az embereket.

Lord Kilburn 2016.02.16. 19:03:39

@Kampfer: Írásod végére, úgy látom, elgurult a gyógyszer. Pl.:

„És nektek nem kellene ezért folytonosan ránk hányni ezt a libbant pc sületlenséget és ezt az 'européer' baloldali szagú etnogyűköletet!”

Akkor idézek néhány „libbant, pc, européer” sületlent:

„Isten jelen van minden emberben, ezért nem lehet eléggé keresztény az, aki fél az iszlámtól, sőt ellene lázít” - Martin Werlen bencés szerzetes

„Meggyőződésem, hogy az egyháznak fel kell karolnia a kiszolgáltatottakat, az elesetteket, az éhezőket, a segítségre szorulókat. Szent Márton hegyén a névadó védőszentünk példáját is említhetném, aki a köpönyegéből vágott le egy darabot a koldusnak. Ám a kérdés sajnos nem ennyire egyszerű. Először is azt kell megvizsgálni, miért indultak el tömegesen ezek a szerencsétlen emberek. Szétlőtték az országukat? Megölték a rokonaikat? Összedöntötték a házaikat? Akikkel ez történt, ott nincs helye a mérlegelésnek, őket minden áron segíteni kell.” „Pannonhalma ötven embert befogadott.” – Várszegi Asztrik pannonhalmi főapát

chrisred 2016.02.16. 19:13:32

@Sexual Harassment Panda: Ne hiszem, hogy ez egyik napról a másikra menne. De nálunk is külön törvény vonatkozik a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező személyek, illetve a harmadik országbeli személyek magyarországi tartózkodásáról. És a gyakorlatban az uniós országban dolgozó magyarok nem rendelkeznek olyan okmányokkal, ami alapján jogosultak lennének harmadik országbeliként a kilencven napon túli tartózkodásra.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2016.02.16. 19:14:15

@Lord Kilburn: "A német média szapulását, hitelességének megkérdőjelezését sürgősen be kellene fejezni."

izé:

"Utasítást kaptunk arra, hogy a német kormány szája íze szerint pozitívan tudósítsunk a menekültekről és a kancellár menekültpolitikájával kapcsolatos hírekről, nyilatkozta Claudia Zimmermann, a WDR német rádióállomás munkatársa egy holland műsorban - írja a német Tagesspiegel.

A német WDR (Westdeutscher Rundfunk) rádióállomás munkatársa állítja: egyértelmű utasítást kapott egész csapata a német menekültpolitikával kapcsolatban. Zimmermann szerint az összes migráns-közeli témában kínosan figyelniük kellett arra, hogy pozitív színben tüntessék fel a menekülteket. Ezt az irányelvet a kormány a többi közszolgálati csatornával is közölte."

Lord Kilburn 2016.02.16. 19:16:01

@Kampfer: „a világon sehol ne zárják be az ajtót azok előtt, akik egy jobb élet reményében más országokban keresnek menedéket.”

"Arra hívok fel mindenkit, hogy kérjen megbocsátást Istentől azon emberek és intézmények számára, akik bezárják az ajtót a jobb életet, a családot és védelmet keresők előtt" – I. Ferenc

Még egy ilyen megátalkodottan liberálkommunista, pc, egyben magyar- és kereszténygyülölő seggfejet, mint ez a Ferenc pápa, még nem láttam!!! :DDDDD

Nagyorrú Barbi 2016.02.16. 19:17:43

Hülye vagy Balage ecsém! Csípod a migránsokat? Akkor ragadj össze velük! De ne itt, hanem a libsibibsimultikulti nyugaton!
Magyar vagy te egyáltalán? Kétlem! Metélt országban a helyed!

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2016.02.16. 19:23:57

@Lord Kilburn: "a világon sehol ne zárják be az ajtót azok előtt, akik egy jobb élet reményében más országokban keresnek menedéket"

Tudja fene, próbáltál már vízum nélkül beutazni és ott letelepedni egy jobb élet reményében az USA-ba?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.16. 19:25:55

@Lord Kilburn:

"A német média szapulását, hitelességének megkérdőjelezését sürgősen be kellene fejezni. A kölni eseményekről a német média késve tájékoztatott (a szélsőjobboldali, menekültellenes is!!!), de tudtommal a rendőrség tartotta vissza az információkat."

Hazudsz. Egy helyi lap, az Express már elsején beszámolt a zaklatásokról, bár akkor még az elkövetők származásának említése nélkül:

www.express.de/koeln/silvesternacht-hauptbahnhof--junge-frauen-sexuell-belaestigt-23251504

Harmadikán ugyanez a lap további infókat közölt, részlet:

"Katja L. (28) war mit zwei Freundinnen und einem Mann unterwegs. Es war 0.45 Uhr, als sich die Gruppe im Bahnhof traf. Das Ziel: der benachbarte Alte Wartesaal.

„Als wir aus der Bahnhofshalle kamen, waren wir sehr verwundert über die Gruppe, die uns da empfing“, erzählt die Kölnerin. Es handelte sich ausschließlich um junge ausländische Männer. Katja hakte sich bei einer Freundin ein, die andere junge Frau bei ihrem Freund."

www.express.de/koeln/koeln-sexuelle-uebergriffe--opfer-erzaehlt-vom-horror-am-hauptbahnhof-23252186

Ebben már említik, hogy fiatal külföldiek voltak az elkövetők.

Ezzel szemben az országos média csak 5-én adott hírt a zaklatásokról, akkor is az Expressre hivatkozva. Amit ugye már elsején lehetett olvasni, mégis 4 napot vártak a hírrel.

Vagyis hazudsz, amikor a rendőrségre hárítod a felelősséget. Lehet, hogy a rendőrség is visszatartott információkat, ám ez nem mentesíti az országos sajtót (beleértve a televíziót is) a felelősség alól.

tron.encom 2016.02.16. 19:33:47

@Lord Kilburn:
"Nem lehet egy lapon említeni egyetlen magyar médiumot sem pl. a FAZ-zal, vagy a Der Spiegellel. Ezek a második világháború után alapított, SZILÁRD GAZDASÁGI ALAPokon nyugvó, ÚJSÁGÍRÓK által írt és szerkesztett, mértékadó és mértéktartó lapok."

Ó hát persze toljad csak te is a mucsai magyarozást és révedj áhítattal mindenre ami nyugatról jön, de azért hagy ne legyen már mindenki ennyire egyszerű.

Azért látóköröd enyhe tágítására ajánlom figyelmedbe az alábbi könyvet :
bookline.hu/product/home.action?_v=Udo_Ulfkotte_Megvasarolt_ujsagirok&id=278760&type=22

"A pénz, a hatalom és a befolyás mozgatja a világot, és az újságírók is ennek rendelik alá magukat – állítja Udo Ulfkotte német újságíró, a Frankfurter Allgemeine Zeitung volt munkatársa, aki könyvet írt arról, hogyan fizettek neki milliárdosok és lobbisták, hogy cserébe jókat írjon idegen hatalmakról. "

"Megneveztem több olyan cikkemet is, amit a Frankfurter Allgemeine szerkesztőségében a német szövetségi hírszerzés, a BND munkatársai írták az irodámban, ahol 17 éven át volt asztalom. Ezek a cikkek utána az én nevem alatt jelentek meg az újságban."

Benyó-a-genyó 2016.02.16. 19:34:07

Üdv a Társaságnak!

Egy pár dolgot szeretnék megosztani Veletek.

Abban az időben volt, hogy már jöttek tömegével a migránsok és már lehetett olvasni különböző híreket, hogy nem fogadják el az ételt, hogy sokat szemetelnek és felháborító, hogy követelőznek, stb.

Nos. Az egyik volt kollégámmal a migránsokról beszélgettünk, majd hozzátette, hogy bezzeg a magyarok ilyet, meg olyat nem tennének. Nem utasítanák el az ingyen felajánlott ételt, nem lennének agresszívak, stb.

No. Havonta szokott lenni magyar buli a bajor fővárosban. Erre én négy alkalmat szántam az életemből, tanulságos volt (augusztus-szeptember-október-november az úr 2013. évében).

Konklúziók:

1. Durva volt nézni, hogy a negyedik alkalommal, nem mondom, hogy fel voltak fegyverkezve a biztonságiak, de paprika-, vagy gázspray alapfelszerelés volt (esetleg viperának látszó tárgy is).

2. Mind a négyszer verekedés volt.

3. Motozás/zsebürítés a harmadik alkalomtól volt.

Két aranyos sztorim van még:

1. Az egyik verekedés után személyesen volt alkalmam meggyőződni arról, hogy egy honfitársunk a türelmes bajor rendőrnek, természetesen magyarul, mintha otthon egy magyar rendőrnek magyarázna a gyöngyöm, a "Nem én vótam! Higgye' má' el!" és "Ott se vótam!" szólamokat tanította. A német rendőr türelmesen hallgatta. Megértően bólogatva.

A másik történet egy kicsit érdekesebb szerintem. Az egyik kigyúrt, ráncosnyakú atomtudós kb. éjjel 1 körül elüvölti magát a tánctér kellős közepén, túlordítva a huppogást, hogy "Dehát Ő az én k*rv*m!". Majd elindult vérben forgó szemekkel egy adott irányba. Aranyos nem? Már nem volt szomjas a lölköm.

Szóval nem volt unalmas.

Mi a tanulság? Nem vagyunk egyformák. Még a magyarok közül sem mindenki dolgozni akar, továbbá még mi sem egyformán szocializálódtunk.

Nekem sem tetszik teljes mértékben, amit a németek csinálnak a migránsokkal, de ők tudják.

Na szép estét Mindenkinek!

Lord Kilburn 2016.02.16. 19:42:49

@eßemfaßom meg áll: „Zimmermann már évek óta szabadúszó rádiós-újságíró, a WDR szóvivője szerint szavai a lehető legkevésbé sem tükrözik a csatorna hozzáállását.

Az M1 híradóban elhangzott : később a nő azt mondta, hogy nem is úgy van, ahogy mondta. Csak félreértették. Nem ő az első német újságíró, akivel ez történik.”

Ez valahogy lemaradt a végéről, kedves. Ráadásul az orbánista médiából hoztad, amiből folyik a kendőzetlen gyűlöletkeltés.

Továbbra is tartom: egy napi gazda… magyar való… magyar napi újsá… mai magyar idő…helyi idő… megvan: Magyar Idők színvonalat össze sem lehet hasonlítani a Frankfurter Allgemeine Zeitung, vagy egy Le Monde, egy Der Standard, egy Die Welt színvonalával, megbízhatóságával.

És nem azért, mert magyar. Hanem azért, mert Habony Árpád (Orbán Viktor, álnéven).

Ajtony 2016.02.16. 19:51:39

@high up!: hol a pics@ba számít "menekültnek" valaki a hetedik, nyolcadik országban?
Tetszik a gyökér agyadnak, vagy nem, ezek bevándorlók és nem menekültek. De adja isten, hogy Európa iszlamizálódjon, akkor majd azért fogsz sikongatni, mert a sarija....

Kampfer 2016.02.16. 19:56:51

@Lord Kilburn: Üdv!

"A német média szapulását, hitelességének megkérdőjelezését sürgősen be kellene fejezni."

Nos, tudod mit? Eszemben sincs! A német média hitelességét nem én kérdőjeleztem meg, megtette azt saját maga! Többek közt az Ulfkotte is, de az RTL itteni tudósítója is. Továbbá megtették ezt maguk, ahogy és amikor a röszkei és bicskei sztorit tálalták! Ehhez nem kellek én vagy bárki más. Azt a jogot viszont fenntartom, hogy emiatt a német médiát úgy nevezzem hiteltelennek és részrehajlónak, ahogy akarom...! Egyáltalán, miért kellene 'sürgősen befejeznem'...? Mi lesz? A mutti ideküld egy fekete mergát? Vagy mi? Német tulajdonú cégnél dolgozom, elhiheted, hogy milyen most ott a légkör és a hangulat! Tudod, akik októberben és novemberben nagyarccal osztották az észt és ugattak nekünk a toleranciáról és a világ 'haladásáról', most még köszönni is csak lehajtott fejjel a folyosón...! Nagy volt a pofa, csak fedezet nem volt a csekk mögött! Szerintem pedig kapja meg a német média és politika, ami kijár neki! Az nem német előjog, hogy ezerrel ugatnak mindenkinek, miközben egy ostoba és veszélyes kényszerpályára lavírozzák magukat, de más államokat is egyaránt! A minimum, hogy emiatt legalább a korrektségüket és a hitelességüket kérjük számon rajtuk! Ha már homár: ha nekem 'sürgősen be kéne fejeznem' itthon bármit is, csak mert neked nem tetszik valami a német sajtót illető kommentekben, akkor kinek is gurult el és mije...?
Kamp.

Lord Kilburn 2016.02.16. 20:03:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hazudik az édesanyád. Én legfeljebb elnagyoltan, pontatlanul tájékoztattam. Egyébként köszönöm a kiegészítést az Expressből. Akkor menjünk bele a részletekbe:

„A kölni napilap, a Kölner Stadt-Anzeiger már január elseje reggelén – még a rendőrségi közlemény előtt – beszámolt az eseményekről „Szexuális zaklatások szilveszter este“ címen.

Noha ekkor még egyetlen egy feljelentés sem volt, és a rendőrség is csak egyetlen egy esetben tudta a szexuális molesztálást megállapítani, az országos napilapok is átvették a hírt: legelőször éppen a balliberális Süddeutsche Zeitung. A napilap január 2-án „Számos támadás nők ellen szilveszter este Kölnben“ címmel tudósított. Aztán sorra jelentek meg a hírek az Express bulvárnapilaptól a katolikus Rheinische Poston át a neokonzervatív Die Weltig.

Azonban hosszú ideig eleve nem volt tudható sem a támadások mértéke, sem azok elkövetőinek származása. Nem véletlen, hogy az igazán bevándorlóellenes Junge Freiheit hetilap internetes kiadása tényleg több mint négy napot várt a hírrel. Talán róluk elég nehéz elképzelni, hogy balos összeesküvésben vettek volna részt.

A német média részéről egyedül az egyik közszolgálati adó, a ZDF esti híradójának szerkesztőségét érheti bírálat, mert ők valóban kedden, január 5-én számoltak csak be a kölni történtekről. Tegyük hozzá: még akkor is „csak“ egyetlen esetben volt bizonyítható a nemi erőszak. A feljelentésullám csak ezután indult be.”

Remélem, kielégítettem a pontosság iránti vágyadat.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.16. 20:08:44

@Lord Kilburn:

"Hazudik az édesanyád. "

Na, ezek után semmibe nem megyünk bele. Engem fikázhatsz, de az anyámat hagyd békén, én sem a te anyádat bántottam. Egy jellemtelen, hazug szar ember vagy.

Kampfer 2016.02.16. 20:09:03

@Lord Kilburn: És ha már az elgurult gyógyszereknél tartunk: ez a nagyformátumú pápóka miért nem emelt szót akkor, amikor olasz tantermekből eltávolíttatták a feszületeket, vagy a norvégoknál a templomokról akarta egyik nagyformátumú reformlelkész leszedni a kereszteket, hogy jó legyen imaháznak a muszlimok számára is...? Tényleg elgurult itt néhány gyógyszer, de nekem max. a vitamintablettám! Hogy te mit szedsz, a te dolgod. Hogy hogyan nyalod be a faz és hasonló társaik irományaid, megint a te dolgod. De neked is ajánlanám figyelmedbe azt az aprócska tényt, hogy ha valaki esetleg rühelli a migránsokat vagy akár az őket mosdató politikai és média köröket, az nem biztos, hogy az M1 híradóját kell hogy nézze ehhez!
A rokonaimnak hiszek. A barátaimnak és az ő (német!) rokonainak szintén! A saját szememnek szintén. Tavaly hónapokig volt szerencsém itt a lakókörnyezetemben megtapasztalni ezt a buckalakó hordát! Valamiért nem a retektévé és az atv híradója sejlett föl előttem, amikor a való világban itt voltak körülöttem! Szóval szerintem nyugodtan visszavehetsz te is!
A pápa és egyebek is idézgethetnek itt mindenféle szépet és jót, te is idekopizhatsz, amit csak akarsz! De ha ez ellentétes a TAPASZTALATTAL, akkor esélytelen az érvelésed! És ha egy médium a tapasztaltakkal és látottakkal ellentéte dolgokról akar engem meggyőzni, elhallgaz és kendőzni próbál tényeket, akkor az számomra hazug és hiteltelen! A pápa, a mutti és egyéb ballib megmondóemberek minden igyekezete ellenére! Ez így megvan?
Üdv!
Kamp.

Lord Kilburn 2016.02.16. 20:10:27

@tron.encom: "A pénz, a hatalom és a befolyás mozgatja a világot, és az újságírók is ennek rendelik alá magukat – állítja Udo Ulfkotte német újságíró, a Frankfurter Allgemeine Zeitung volt munkatársa, aki könyvet írt arról, hogyan fizettek neki milliárdosok és lobbisták, hogy cserébe jókat írjon idegen hatalmakról. "

Aha, persze. Ez, kérlek alássan, egy nagy, büdös konteó:

„A magyar kormánypárti lapokban – főleg a futóbolond Udo Ulfkotte könyve óta, amelyet egy neoprotestáns szekta kiadója fordított le magyarra – elterjedt vélemény, hogy a német média elhallgat és/vagy elferdít. E pártirányításra kitalált toposzra – kisebbrendűségi komplexusaikon kívül – azért van szükségük, hogy a kormányukat és pártjukat érő esetleges kritikákat érvek nélkül visszaverhessék.”

Ez meg szerintem a valóság. De legalábbis sokkal közelebb áll hozzá:

„A Frankfurter Allgemeine Zeitung-ot 1949-ben alapították. Az újság a kezdetektől törekedett arra, hogy „függetlenként” mutassa fel magát. Már a F.A.Z. társadalmi szerződésében megfogalmazták, hogy: „A Frankfurter Allgemeine Zeitungot vezetni kell teljes függetlenségben kormányok, pártok és érdekcsoportok befolyásolása nélkül, mert ez vezet a liberális-polgári alaphoz.” A társadalmi szerződés többi pontja között van olyan, ami azt taglalja, mi tehet egy újságot szabaddá és függetlenné. Eszerint kell egy „bölcs alkotmány, ügyes fejek akik a lapot vezetik, és stabil financiális alapok.-mint nálunk a F.A.Z.-nál.” A két utóbbi tényező biztosítása érdekében ennél a médiumnál egy az 1959-es években létrehozott kiadó bizottságot és egy alapítványt is létrehoztak. Ez az úgynevezett: FAZIT-Stiftung. Ez a szervezet tartja fent az újság nagy részét és védi azt az ideológiát, amelyet gazdasági - politikai függetlenségnek neveznek.”

Lord Kilburn 2016.02.16. 20:17:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Egy ilyen kezdésre, „Hazudsz.” mi a korrekt válasz? Jó, lehet, hogy a „Hazudik az édesanyád.” csak fokozza az agressziót.

Akkor térjünk inkább vissza a pc-hez? :DDDDD

Millerdraft 2016.02.16. 20:17:37

A németek egy-két generációval ezelőtt megöltek 6 millió zsidót. Köztük nagy számban tudósokat, művészeket, orvosokat, és rengeteg gyereket. Most ugyan ez a nép a hiányzó 6 millió helyére intéz nekünk néhány millió ingyenélő, iskolázatlan, erőszakos iszlám hívőt. Remélem nem csak én érzem úgy, hogy most már kiszállhatnának Európa demográfiai formálásából.

chrisred 2016.02.16. 20:30:01

@eßemfaßom meg áll: ...mert különben? Mi történt azzal, aki nem engedelmeskedett, urambocsá, a nyilvánosság elé tálalta ezt a sztorit?

Lord Kilburn 2016.02.16. 20:31:22

@Kampfer:
@tron.encom:
Itt egy link, ha gondoljátok olvasgassatok bele.

szakirodalom.atlatszo.hu/2015/05/23/miert-a-hit-gyulekezete-adta-ki-magyarul-udo-ulfkotte-konteoit/

Utána – ha gondoljátok – beszélgethetünk Udo Ulfkotte elmeállapotáról.

tron.encom 2016.02.16. 20:34:41

@Lord Kilburn:
"Aha, persze. Ez, kérlek alássan, egy nagy, büdös konteó:"

Úgy egyébként tisztában vagy a szavak jelentésével néha amiket használsz ?
Konteó B+, az :)
17 évig dolgozott a pali az általad szentként tisztel FAZ nál. Kb az is m1 színvonal csak másoktól kapják a pénzt. De mondom, én valahol csodálom az ilyen felnőtt gyerekeket akik még hisznek a mesékben, a hős rendíthetetlen igazmondó juhászban mint a FAZ.

Ha már a már rendkívül mértékadó Techet Péter :) szintén rednkívül mértékadó hvg-s cikkéből idéztél,
hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20160115_Miert_hallgatja_el_a_magyar_sajto_hogy_se
remélem azért a Választ is elolvastad rá, mert ott bizony a Petit és a szösszenetét is szarrá alázzák
valasz.hu/itthon/ki-hazudik-es-mirol-valasz-a-hvghu-nak-116893

Ajtony 2016.02.16. 20:37:05

@Lord Kilburn: tehát, német sajtó, német rendőrség - a social-media elkezdte hozni a telefonokkal rögzített videókat. Cirka két napig a német sajtó hallgatott róla. A német nők a szégyen, a snájdig PC hangulat, és a rendőrség bagatellizáló hozzáállása miatt egyszerűen nem mertek feljelentést tenni.

A német sajtó, amikor már ott is elkezdett a kuruc.info-s hangulat kialakulni, kénytelen volt közzétenni a saját felvételeiket, a rendőrségen meg sok rendőr megunva a hivatalos, parancsba kapott kussolást, elkezdett a saját szakállára nyilatkozni - persze névtelenül, mert a "liberális Németországban" egyszerűen féltek.

A sajtó egyre több munkatársa vallotta be, hogy hatalmas nyomás nehezedik rájuk - a menekültekkel kapcsolatos hírekből csak a bociszemű gyerekek mutogatását fogadja a hatalom. Uflottke óta meg tudjuk, hogy a német sajtó "szabad".

Nincs azzal probléma, hogy te másképp gondolkodsz, mindössze az a gond, hogy mosdatod a "szerecseneket" valódi és átvitt értelemben is

Lord Kilburn 2016.02.16. 20:37:24

@eßemfaßom meg áll: Atyám, irgalmazz!

Te vitázol a pápával? :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.16. 20:42:54

@Lord Kilburn:

Ugyan, kiskócsag, inkább mostantól szűrlek.

Tamáspatrik 2016.02.16. 20:43:03

Jó cikk, helyenként kissé talán túl provokatív megfogalmazásokkal. Nem létezik szinte sohasem egyetlen "igazság" csak sokféle nézőpont.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.02.16. 20:47:13

Khm, akik itt Merkel bukásáról huhognak, nos, nem fog megbukni, nem fogják megbuktatni ebben a ciklusban. A következő ciklusban meg nem is szándékszik indulni. Ezt már 2 éve kijelentette, amikor a menekültek a fasorban sem voltak.
Különben, akik itt a CDU-CSU bukásának szurkolnak, nagyon nincsenek tisztában a német belpolitikai helyzettel. Az, hogy az AFD megerősödött átmenetileg, az kb. olyan szinten tényező, mint amikor tavaly a Jobbik erősödött meg átmenetileg, köszenhetően annak, hogy Orbán Budapest kellős közepén tanyáztatta a migránsokat.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.16. 20:47:29

@Ajtony:

"A német nők a szégyen, a snájdig PC hangulat, és a rendőrség bagatellizáló hozzáállása miatt egyszerűen nem mertek feljelentést tenni."

Hasonló ment nagyban, mint annál a migránssegítő szervezetnél, amely megtiltotta az egyik női munkatársának, hogy feljelentse azt a migránst, aki megerőszakolta. Csak ez esetben nem közvetlen tiltás volt, hanem az egész országban uralkozó véleményterror.

Tisztességes Természettudomány 2016.02.16. 20:52:22

A német rendőrség megállapítja, hogy a migránsok tömegesen bűnöznek.
A német akadémia megállapítja, hogy a migránsok többsége alacsony képzettségű, nem alkalmas a szofisztikált munkára.
A német szociológusok megállapítják, hogy a migránsok integrálása 40-50 év távlatából nem sikerült sehol az EU-ban.

Agyas nép.

A magyarok ezt első látásra megmondták, és senki nem hitte el. Talán néha érdemes az előítéletekre hallgatni, és nem a polkorrekt mesékre - mégha a végén kiderül is, hogy mi van a palacsintában.

Tisztességes Természettudomány 2016.02.16. 20:58:04

Merkelről pedig már komolyan nem is tudom, mit higgyek. Annyira irracionális a viselkedése, mintha tényleg hátulról irányítanák. Például az amcsik, akik szeretnék az EU fölött növelni a befolyásukat, és egy milliós lázongó muszlim tömeg Berlinben alkalmas lehet arra, hogy Merkel behívja az amcsikat "segíteni". Aztán egy kicsit maradnak, hogy Putyin ne érezze magát annyira jól.

A fenti forgatókönyv persze vad sci-fi, de már tényleg nem tudom, hogy mit gondoljak, amikor valaki ennyire látványosan árulja el a népét, vallását és kultúráját mint Merkel.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.02.16. 20:59:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nevek, időpont, helyszín, vagy bár egy aprócska konkrétum, mert ez így urban legend.

Kampfer 2016.02.16. 21:02:32

@Lord Kilburn: Én épp abba olvastam bele, amit Nocraft társunknak írtál! Ezek alapján nyugodtan dögölj is meg, te kis nyomorult! Lehetőleg pc módon és használt faz-zal takarják le européer kihűlt orcád!

A válaszomat egyébként már linkelték is, nyugodtan olvasd el az én kedvemért is! És ha már a januári (egyébként teljesen egyértelmű és bukó) eseten rugózol, mentegetve azt a retek 'német' sajtót (phejj), akkor ismét ajánlanám figyelmedbe a 'kajadobálós', a röszkei és a bicskei sztorik 'német' tálalását! Már ezekért is nyugodtan a jó qrvaanyját a szénnészopott 'német' médiának!
Na, szerintem keresgéld tovább a gurulódat!
De jól is jönne a faz, ha puhább lenne a papírja, most épp jól tudna jönni...
Kamp.

Lord Kilburn 2016.02.16. 21:08:46

@Ajtony: Ez az egész nagyon bűzlik.

Érzékelhetően tövig benyaljátok a hazai kormánypropagandát, a Simicska – Habony – G. Fodor – Bayer sületlenségeket (a Magyar Nemzet előfizetést lemondtátok-e már?), aztán nagy garral ostorozzátok a német médiaszabadság vélelmezett hiányosságait, liberális véleménydiktatúráztok egy jót.

„A német nők a szégyen, a snájdig PC hangulat, és a rendőrség bagatellizáló hozzáállása miatt egyszerűen nem mertek feljelentést tenni.”

Aha, mert a német nők, azok olyanok. Nagyon el vannak maradva feminizmusban meg egyenjogúságban. A szexuális zaklatás is keletről jött fogalom, még nem ért el a németekhez.

„Uflottke óta meg tudjuk, hogy a német sajtó "szabad".”

Szerintem ettől az embertől nem tudhatunk semmit.

„Nincs azzal probléma, hogy te másképp gondolkodsz, mindössze az a gond, hogy mosdatod a "szerecseneket" valódi és átvitt értelemben is”

Igen, tudod Oroszországban lövöldöznek az újságírókra. Kicsit nyugatabbra, Magyarországon politikai háttéremberek építenek napok alatt egész kormánypárti médiabirodalmat, miközben Bayer Zsoltok meg G. Fodor Gáborok újságírónak adják ki magukat benne.

Igen, irigykedve tekintek a német „liberális véleménydiktatúrára”. A sajtó- és véleményszabadság eszményéhez ugyanis sokkal közelebb áll.

Lord Kilburn 2016.02.16. 21:33:37

@Kampfer: Micsoda érzékeny széplelkek vagytok!

Ezt írta a havered, mindjárt mondandója legelejére: „Hazudsz.”

Erre a magamfajta, becsületére érzékeny ezt válaszolja: „Hazudik az édesanyád.” Adekvátul.

Nincs benne semmi közönséges, életellenes, de még csak aránytalan sem.

És aztán jössz te, széplelkű: „Ezek alapján nyugodtan dögölj is meg, te kis nyomorult!”

Közönséges is, életellenes is, ezek miatt meg aránytalan is.

Nem baj, én nem haragszom. Tudom, hogy a Bayertől tanultátok ezt.

Kampfer 2016.02.16. 21:38:29

@Lord Kilburn: Nem kell ehhez a Bayer vagy Ulfkotte! Azt hiszed, te tudod itt az alapigazságot és bárkinek oszthatod itt az észt? Igen, szerintem nyudogtan pusztulj meg...! A faz írja a búcsúztatódat!
No, akkor ignore, te kis szabadsajtós...
Kamp.

("A sajtó- és véleményszabadság eszményéhez ugyanis sokkal közelebb áll. " ... Röszke, Bicske, kajadobálás... Aha! Persze...)

fehérfarkas 2016.02.16. 21:59:44

@jojoka: "A házi orvosom Sri Lankáról érkezett. A fülész orvos akihez járok nigériai néger. Van egy kínai barátom. Mindez hol? Debrecenben! A menekültek nem dolgoznak, így nagy általánosságban. Most ezen mennyire röhögjek? "

Az itt kommentelők többsége soha életében nem látott hús-vér bevándorlót (a kínai éttermesen kívül). Hús-vér élő muszlimot pedig még annyit sem.

Fel sem tudják fogni, hogy bevándorlók és bevándorlók között hatalmas különbségek vannak - sokszor még az ugyanazon országból érkezettek között is (szociális háttér).
Ráadásul Nyugat-Európába sokan mennek máshonnan, de nem Nyugat-Európa a világ legnagyobb migrációs célpontja. A migránsok többsége a saját régiójában levő másik országba megy (Világbank adatai alapján: www.iom.int/world-migration ).
A szír menekültek többsége sem ide jött, hanem a szomszédos országokba (3 millióan Libanon, Törökország, Jordánia, és Irak déli biztonságos része - valamint 8 millióan az országon belül a háborútól kevésbé sújtott területekre, és kb 1 millió jött/jön ide Európába).

Lord Kilburn 2016.02.16. 22:04:36

Kicsit a migránsokhoz kapcsolódik: A minap nézegettem a listát, kinek ajánlhatom adóm egyik 1%-át. Csak egyházakat láttam, meg a Nemzeti Tehetség Programot, ami, lássuk be, nem egyház. Ezzel szúrják ki az ateisták/világi gondolkodók/vallástalanok … szemét.

Pedig ha lenne köztük ilyen: Szkeptikusok Társasága a Vallási Fundamentalizmus Ellen, vagy Ateisták Egyesülete a Világi Gondolkodásért, már tolnám is nekik az 1%-omat.

Lord Kilburn 2016.02.16. 22:09:17

@Kampfer: „No, akkor ignore, te kis szabadsajtós...”

Az „ignore” nálatok azt jelenti, jó éjszakát? :DDD

Mert akkor jó éjt!

Lord Kilburn 2016.02.16. 22:33:44

@Tisztességes Természettudomány: „a világon sehol ne zárják be az ajtót azok előtt, akik egy jobb élet reményében más országokban keresnek menedéket.”

"Arra hívok fel mindenkit, hogy kérjen megbocsátást Istentől azon emberek és intézmények számára, akik bezárják az ajtót a jobb életet, a családot és védelmet keresők előtt"

A fentieket I. Ferenc pápától idéztem. Úgy tudom, Angela Merkel keresztény, talán még katolikus is. Valahol olvastam, hogy menekültpolitikájában keresztény eszmeisége is nagy szerepet játszott.

Szóval, kedves keresztény, konzervatív honfitársaim! Azt véletlenül sem tudjátok elképzelni, hogy Európában van egyetlen keresztény politikus, bizonyos Angela Merkel, méghozzá vezető pozícióban, aki komolyan veszi a vallását?

Egyébként igazatok van, a magyar, magukat kereszténynek hazudó politikusokat elnézve, élükön a miniszterelnökkel, ezt én sem hinném el.

Billy Pilgrim 2016.02.16. 23:00:45

Merkel támogatottsága a korábbi 75%-ról 40% alá zuhant - tehát már csak pár százalékponttal előzi meg Orbán ugyanilyen adatát? Garantált a bukás, kéremszépen :DDD

Krisz11 2016.02.16. 23:48:19

Merkel bukott politikus. Bármelyik korábbi diktátort megszégyenítve homlokegyenest megy szembe a nép akaratával. Ami a nagyobb baj, hogy egész Európa létét is fenyegeti. A történelem szemétdombján a helye.

Krisz11 2016.02.16. 23:56:23

@Lord Kilburn:
"Valahol olvastam, hogy menekültpolitikájában keresztény eszmeisége is nagy szerepet játszott."
Ne dőlj be ilyen hülyeségeknek. Amikor évekkel ezelőtt a magzatgyilkosság könnyítéséről kellett szavazni Merkel és a CDU a támogatók között volt. A kereszténység csak szólam, Valamelyik érsek tiltakozott is, hogy vegyék le a "keresztény" megnevezést, mert méltatlanok erre.
Amúgy Hillary Clinton is szokott adásban is imádkozni, most akkor ő is keresztény?!

Lord Kilburn 2016.02.17. 00:34:54

@Krisz11: „Merkel bukott politikus. … Ami a nagyobb baj, hogy egész Európa létét is fenyegeti. A történelem szemétdombján a helye.”

Ugyan, ne már! Tegyük már helyre a tényeket! Szíria lakossága durván 23 millió. Ebből a környező országokba kb. hárommillió-négymillió menekült át. Az Európába érkezett menekültek száma egymillió párszázezer maximum. Az Európai Unió lakossága ötszázmillió.

Lord Kilburn 2016.02.17. 00:47:33

@Krisz11: De akkor a lényeg:

Engem is idegesít a szabályozatlan, átláthatatlan menekültáradat, az arra felkapaszkodó embercsempészek és gazdasági bevándorlók különösen.

Kiráz a hideg a buta vallásoktól, a vallási fanatizmustól meg egyenesen hányok.

Szinte fáj, hogy az EU ennyire gyenge, hogy képtelen rendet rakni a saját háza táján is.

Csalódással tölt el, hogy a legtöbb moszlim ország az arab tavasz után képtelen a demokratizálódásra, hogy még a világi Törökország is iszlamizálódik, hogy Oroszország milyen gátlástalanul destabilizálja tovább a térséget, a menekültek szaporításával Európát.

Felháborít, hogy a mi gonosz, haszonleső vezetésünk (egyébként a fenti két ország nagy barátja) mennyire gátlástalanul aknázza ki a helyzetet a legócskább gyűlöletkeltés bevetésével, és mennyire bután asszisztál Putyin Európát megosztani igyekvő politikájához.

Végtelenül elszomorít, hogy mindez az EU szétesése felé, a világháborúk idején fénykorát élő nemzetállami európa felé mutat.

lifecracker 2016.02.17. 01:08:45

@Lord Kilburn: Nem ez a lenyeg te majom. A sziriaiak a invazios hadseregnek csak egy kis reszet teszik ki. Egyre tobben fognak jonni, ha nem allitjuk meg oket. Itt legalsobb hangon is tizmillios nagysagrendrol beszelhetunk az elkovetkezo evekben. Ha nem allitjuk meg oket, az osszes kecskebaszo nigger es arab ide akar majd jonni, szazmillios nagysagrend is elkepzelheto.

Mellesleg ugy szaporodnak, ahogy a bakteriumok osztodnak. Egy generacion belul atvehetik az uralmat Nemetorszag felett demokratikus uton, az Egyesult Kiralysag es Franciaorszag max 2 generacio. Azok mar atomfegyverrel rendelkezo orszagok.

Tudom libsikem nehez, de probalj neha kinezni a szaros bilibol. Az elet nem all meg ott, ahol te megrohadsz. Sokak csaladot szeretnenek, es nem akarjak, hogy a gyermekeik ellen jihadot vivjanak ezek az allatok.

Lord Kilburn 2016.02.17. 01:29:51

@lifecracker: Baszki, hogy téged a gyűlölködésedből mennyire nem tudnak kizökkenteni a tények!

„Mellesleg ugy szaporodnak, ahogy a bakteriumok osztodnak.”

Ezt nézd meg: www.youtube.com/watch?v=A4iIjGaOprs

Tényleg érdekes!

Lord Kilburn 2016.02.17. 01:36:34

@lifecracker: „Sokak csaladot szeretnenek, es nem akarjak, hogy a gyermekeik ellen jihadot vivjanak ezek az allatok.”

Ezt úgy mondod, mintha az egész arab világ a dzsihád őrületében tobzódna. Én csak néhány olyan, még igazából országnak sem nevezhető képződményt ismerek, ami dzsihádot vív: pl. az Iszlám Állam, a talibán mozgalom, az Al-Kaida, meg a Boko Haram. Ezek a szervezetek nagyrészt moszlimokat öltek, és ellenük is nagyrészt moszlimok küzdenek, mindenütt.

tralalala 2016.02.17. 01:44:23

Lord Kilburn, nagyon jól érvelsz és vitázol, csak sajnos az a csúnya gondolatom van, hogy
1. Köln előtt azt gondoltad, hogy tömegesen erőszakoló arab hordák csak a csúnya nácik rémálmaiban léteznek,
2. Párizs előtt eltúlzottnak tartottad azt a félelmet, hogy a menekültek közt terroristák is jönnek.
3. Most azt bizonygatod, hogy igazán nem probléma egymillió illegális bevándorló.

Olyan szép tüchtig kis világot vázolsz fel jóságos Németországgal, gonosz Orbánnal és Putyinnal, szegény menekültekkel, hogy az ember szinte sajnálja, hogy konkrétan nem a valóságra épül.

Most is: "Az Európába érkezett menekültek száma egymillió párszázezer maximum".
1. Nem menekült, jórészt illegális bevándorló, ahogy magad is megállapítod.
(1.A A bevándorlással sincs gond, de van ennek elfogadott menete, a zöldhatáron átszökdösés meg magát szírnek hazudás nem ez.)
2. Lesz itt még családegyesítés is, nem áll meg az idő 2016-ban sem (idén mennyien jöttek eddig?), meg hát a demográfiai mutatók is egész mások.
3. Egymillió, amiről TUDUNK, vajon mennyiről nem?

De figyi, most őszintén. Ha Köln, Párizs előtt valaki azt mondta volna, hogy itt robbantások, lövöldözések meg csoportos erőszak lesz, te azt mondtad volna, hogy igen, ez lehet? Vagy azt, hogy á ez hülyeség, és gyanús, hogy náci, aki ezt gondolja?

Ne nekem válaszolj, magadnak.

tralalala 2016.02.17. 01:45:48

@Lord Kilburn: Ez a film egy óra. Gondolod, hogy van akkora hiteled, hogy az ember egy órát rászánjon egy filmre, ami szerinted érdekes? Mi lenne, ha inkább összefoglalnád?

Lord Kilburn 2016.02.17. 02:07:26

@tralalala: Csak sorjában:

„Köln előtt azt gondoltad, hogy tömegesen erőszakoló arab hordák csak a csúnya nácik rémálmaiban léteznek,”

Senki nem mondta, hogy a menekültek mind jámbor bárányok. Egyáltalán nem szabad bagatellizálni a jelenséget. A „tömegesen erőszakoló arab hordák” viszont csúsztatás. És főleg ne tegyünk úgy, mintha a nők elleni erőszakot hazánkba importálni kellene, még parlamenti képviselete is van az asszonyverésnek, Balogh József személyében.

Lord Kilburn 2016.02.17. 02:16:58

@tralalala: „Párizs előtt eltúlzottnak tartottad azt a félelmet, hogy a menekültek közt terroristák is jönnek.”

Most is eltúlzottnak tartom. Az Európában merényelgető iszlám fanatikus terroristák többsége bennszülött, valahányadik generációs volt. Egyébként abban igazad van, hogy Európának sokkal többet kell költenie pl. a titkosszolgálataira.

Egyébként két latin bölcsességet tudok, amit bevándorlással, menekültekkel, ennek a problémahalmaznak a kezelésével kapcsolatban minden politikusnak komolyan kellene vennie:

1. Nam unius linguae uniusque moris regnum, imbecille et fragille est. – Szent István
2. Si fueris Romae, Romano vivito more. – Szent Ambrus

Lord Kilburn 2016.02.17. 02:23:40

@tralalala: „Most azt bizonygatod, hogy igazán nem probléma egymillió illegális bevándorló.”

Dehogy bizonygatom. Soha nem is bizonygattam. Sőt le is írom: Egymillió illegális bevándorló/menekült kurva nagy probléma. Főként ilyen nagy kulturális és világnézeti különbségekkel. Nagy, történelmi kihívás lesz megoldani. De hadd idézzek egyik kedvenc újságírómtól:

„Civilizációk harcának ez igen szerény. A muszlimok se mind elmebeteg szamurájok ugyanis. Nem mintha nem lenne problémás az iszlám összeegyeztetése az európai normákkal. Egyelőre nehezen klappol, de megküzdöttünk már ezzel a feladvánnyal, és ma nem égetnek a keresztények boszorkányt. Viszont aki ma netán Allah nevében veri a feleségét, az attól nem feltétlen akarja felrobbantani a szomszédját koncert közben. Nehéz felbecsülni, hány öngyilkos merénylőt képes toborozni, felszerelni és bevetni az Iszlám Állam, de biztosan sokkal kevesebbet, mint amennyitől ma félünk.”

Lord Kilburn 2016.02.17. 02:29:27

@tralalala: „Lesz itt még családegyesítés is, nem áll meg az idő 2016-ban sem (idén mennyien jöttek eddig?)”

Meg lesz itt még visszatoloncolás is, nagyon remélem. Főleg, akik erőszakoskodnak. Nagyon gyorsan fel kell őket ültetni a visszainduló vonatokra.

Lord Kilburn 2016.02.17. 03:00:59

@tralalala: Próbálok kedvet csinálni.

Banglades sűrűn lakott, népes, szegény, muszlim ország. Szerinted manapság egy bangladesi családban mennyi az átlagos gyerekszám? 2, 3, 4 vagy 5?

A válasz a film első negyedében.

Jó éjszakát!

chrisred 2016.02.17. 04:28:20

@Lord Kilburn: A bűnözőket nem ide-oda kellene szállítgatni, hanem lecsukni.

lifecracker 2016.02.17. 04:41:06

@Lord Kilburn: Nem fogom megnezni, mert abban 100% ig biztos vagyok, hogy a feher oslakosok szaporodasi ratajat minden muszlim orszagban felulmuljak, meg akkor is, ha a legkisebb szamra saccolok. Magyarorszagon a ciganyokat is beleveve a kepbe 1.3 jelenleg. Innentol kezdve teljesn egyertelmu, hogy az etnikai aranyok a feher lakossag rovasara fognak eltolodni.

Honnan veszed egyebkent magadnak a batorsagot, hogy veszelybe sodord az oslakosokat? Kinek kepzeled magad, te takonygomboc? Nincsen neked anyad, vagy norokonod, akit ugyanugy megeroszakolhatnak? Vagy azt hiszed, te setthetetlen vagy, teged nem fog a golyo?

Ne gyere nekem szazalekokkal, hogy keves a valoszinusege annak, hogy pont engem robbantanak fel. Leszarom, felolem 1 millio is megdogolhet ezek kozul, ha egy magyar ember eletet meg tudom menteni, azzal, hogy nem engedem be a szarborueket. Meg a te anyadat is megmentenem ezektol, bar valoszinuleg nem szolgalt ra, ha mar ekkora retardaltat nevelt, mint amekkora te vagy.

En az ilyen moralis imperializmusban tobzodo balos taknyoknak csak azt szoktam mondani, hogy ha ugy erzed segitened kell ezeken az embereken, utald at nekik a fizetesed bizonyos szazalekat, vagy menj oda es segits nekik hazat epiteni, vagy a faszom tudja.

DE!!! Ne az en faszomhoz verdesd a csalant! Ne az zsebembol akarjal titkosszolgalati ellenorzest finanszirozni. En nem azert dolgozok, hogy ezeknek a majmoknak az atvilagitasaert vonjak tolem az adot. Nem akarom a fos nyelvuket hallgatni, mikozben az utcan setalok. Nem akarom a ninjakontosbe tekert dagadt kurvaikat nezegetni, ahogy 3 babakocsit tolnak az utcan az en adombol fininszirozott kis seggnugatjaikkal megtoltve. Nem akarok allni a buszon azert, mert egy balna nigger elfoglalja a helyet. Nem akarok pro-saria tunteteseket se latni.

Ha ez kell neked te fereg akkor menjel ki hozzajuk. De ne akard oket idehozni.

Ballib Cenzúrázók Réme 2016.02.17. 08:20:01

@Kampfer:

Korrektül rávilágítottál a poszter elfogultságára.

Kár hogy nem fogsz a felvetésekre választ kapni.

Ballib Cenzúrázók Réme 2016.02.17. 08:25:24

@Lord Kilburn:

"Az Európában merényelgető iszlám fanatikus terroristák többsége bennszülött, valahányadik generációs volt. "

És ez miért jó nekik ? Megjegyzem a valahanyadik konkrétan maximum három.

A tapasztalat azt mutatja, hogy mindenhol ahol iszlámok laknak többségben, ott a 10-20%-nyi lakos bármikor képes radikalizálódni annyira, hogy kiirtsanak mindenkit, aki nekik nem tetszik.
Iraktól, Líbián keresztül, Szíriáig.

Semmiben nem különböznek az ide települtek.
Közöttük és leszármozattaik között ugyanennyien és ugyanígy radikalizálódhatnak bármikor.

Nekem pedig nem kell egy nőket alapból megvető, és szemrebbenés nélkül megerőszakoló, potenciális terrorista horda !
Nincs rájuk szükségem..

Neked miért van szükséged rájuk ?
Miért akarod ezeket az ország lakosságára kényszeríteni küldetésszerűen ?
Mi az inspirációd ?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.17. 08:51:32

@Ballib Cenzúrázók Réme:

"Nekem pedig nem kell egy nőket alapból megvető, és szemrebbenés nélkül megerőszakoló, potenciális terrorista horda !
Nincs rájuk szükségem..

Neked miért van szükséged rájuk ?"

Megmondom neked, miért van rájuk szüksége: Azért, mert ő maga is lenézi és megveti a nőket.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.17. 08:57:35

@Krisz11:

"Amikor évekkel ezelőtt a magzatgyilkosság könnyítéséről kellett szavazni Merkel és a CDU a támogatók között volt. A kereszténység csak szólam, "

Jól mondod, Merkelnek és az egész CDU-nak annyi köze van a kereszténységhez, mint Dzsihád Johnnak a felebaráti szeretethez.

Lord Kilburn 2016.02.17. 11:52:05

@chrisred: Jogos. Csak akkor nekünk, európaiaknak kell fizetni a börtönszámlát. Az utaztatás olcsóbb.

Lord Kilburn 2016.02.17. 13:11:30

@Ballib Cenzúrázók Réme: „Neked miért van szükséged rájuk ?
Miért akarod ezeket az ország lakosságára kényszeríteni küldetésszerűen ?
Mi az inspirációd ?”

Dehogy van nekem szükségem menekültekre. Még egyszer leírom: a menekültválságot Európa igen súlyos problémájának tartom. És NINCS SZÜKSÉGEM menekültekre.

Ez nem szükség kérdése. Ez egy helyzet. A kérdés az, hogyan reagálunk rá, hogyan viszonyulunk hozzá.

Szíriában háború van. Kiterjedt, pusztító, már évek óta. Lakosainak kb. már a fele menekült lehet. Legtöbbjük belföldön. Kisebb részük a környező országokban. Még kisebb részük meg idejött, Európába.

Azt én pontosan érzékelem, hogy Orbán legszívesebben nem is NATO drótot húzott volna a déli határon, hanem inkább falat, lőrésekkel. És akkor a lifecracker féle gondolkodásúak mehetnének katasztrófaturistának, röhincsélhetnének „szarbőrűek” mészárlásán. Mondjuk szerintem még odautazniuk sem kéne, mert a saját vérükben tocsogó kis menekült „seggnugát”-okat biztosan nem retusálná ki az M1. Valószínűleg azért nem falat húzott Orbán, mert bár hazánkban sikeresen irtja a liberalizmust meg az emberi jogvédőket, azért még mindig túl nagy liberális meg katolikus „véleményterror” nyomja nyugat felől a vállát.

Szóval ennél az orbáni hozzáállásnál közelebb áll hozzám a nyugati mentalitás. Nem ismerek olyan vállalható erkölcsrendszert, amely megengedi egy menekültválság totális leszarását, negligálását.

Aztán, hogy ideiglenesen adunk menedéket, vagy véglegesen, hogy szétengedjük őket Európában, vagy pl. Görögországból egy bazi nagy menekülttábort csinálunk, azon már lehet vitatkozni. A görög álláspontot borítékolom.

Baldrick68 2016.02.17. 14:17:25

Tegyünk tisztába pár dolgot.

Először is NEM menekültek hanem illegális bevándorlók!
Az európai únió melyik országa határos olyan országgal ahol háború van?

Másodszor, ha valakinek kétségei lennének arról, hogy miért problémás az iszlám európai térhódítása az nézze meg azt a filmet:
www.youtube.com/watch?v=PwI_ohh66h8

Ezt a filmet a német ZDF csinálta és nem a kurucinfó.
Igaz akkor amikor mészárlás volt a franciáknál a szerkesztőségben a wilkommenkultur előtt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.17. 15:25:40

@Baldrick68:

Kb. 2:27-nél az igazgatónő azt mondja, sok visszajelzést kapott más iskolákból is, hogy ugyanazokkal a gondokkal szembesülnek, de nem merik nyilvánosan elmondani. Ennyit a németországi szólásszabadságról, amit inkább agymosott liberális véleményterrornak lehetne nevezni.

Kaváncsi vagyok, vajon a nő a riport után még igazgató-e az iskolában,

Éhes ló 2016.02.17. 16:01:45

Lügenpresse.
Ulfklotte.

Nagyon hülyének kell lenni annak, aki Köln és a 700 feletti felgyújtott migránstanya után még ilyeneket ír, mint a poster.

fehérfarkas 2016.02.17. 17:26:00

@dekoninckxx: "Ha ránézek a világtérképre, azt látom, hogy Európa egy kis paca, sokkal több hely van máshol. Miért is nem arrafelé vándorolnak a menekültek és a gazdasági bevándorlók?"

Mert a valóságban a migránsok többsége nem Európát célozza meg, hanem a saját régióbeli másik országokat. Általában, mert az arab olajországokba 20 millióan mentek, sokan más régiókból (a legnagyobb létszámban: indiaiak, pakik, bangladesiek, filippinók).

Ami miatt megnőtt tavaly az Európába jövők száma, az a közel-keleti háborúk, amelyben a Nyugat nyakig sáros. Igen, nyakig sárosak vagyunk, mert az USA, Anglia, Franciaország és Németország jelentős pénzekkel támogatja a hivatalos szír kormány ellen harcolókat, akiket a Pentagon és a CIA Törökországban és Katarban képez ki gerillahadviselésre. De nemcsak a gazdag nyugati országok sárosak, hanem a szegényebb EU tagok is, mint pl. Bulgária, amely a legnagyobb szovjet gyártmányú fegyverellátója a szélsőségeseknek. Magyarország pedig katonákat küldött Irakba. De azon belül hova? Vajon hova? Az iraki Kurdisztán területére. És mi van az iraki Kurdisztán területén? A MOL olajkoncessziója és olajkútjai. És a magyar média, beleértve a közmédiát is, ezért csupa pozitívan és támogatóan számol be az iraki kurdokról: mert a magyar olajérdek egybeesik a kurdok védelmével, mert az olajmezőink (olajkoncesszióink) ott vannak.
(egyébként a magyar olajvállalatban, a MOL-ban 2 emirátusi és 1 ománi olajcég is a főrészvényesek között van: a magyar olajvállalatnak valamivel több mint 10%-a arabok tulajdonában van;
pont olyanokéban, akik az USÁ-hoz hasonlóan szintén a szír kormány ellen vannak)
És a nyugati katonák aktívan részt vettek Irak, Líbia, Afganisztán szétbombázásában és a kormányaik megdöntéseiben. És jelenleg is részt veszünk a hivatalos szír kormány megdöntési kísérletében és az ellene harcoló külföldi zsoldosok (valójában szélsőségesek és terroristák) támogatásában. Habár a magyar média elhallgatta, de tavaly ősszel a Parlamentben Orbán Viktor magyar miniszterelnök elmondta, hogy Magyarország hivatalosan háborúban áll Szíriával, és a szír diplomatákat is ezért küldtük haza, mert az ellenségnek nyilvánított országgal a diplomáciai kapcsolatokat megszakítottuk. Vagyis a magyar miniszterelnök nyilvánosan a Parlamentben elismerte, hogy nem vagyunk függetlenek és kívülállók a közel-kelet háborúban (mégha a szerepünk Angliához vagy az USÁ-hoz képest eltörpül). Vagyis, amikor itt a migránsellenesek azt kérdik, hogy mi közünk a szír menekültekhez, akkor csak annyi: nekünk is közünk van ahhoz, hogy ők a saját hazájukból menekülni kényszerültek. Az már csak a hullamatek és a számokkal való játszadozás, hogy melyik nyugati ország felelőssége mekkora ebben.
És van még egy dolog, amiben Orbánnak igaza van. Nem a kerítés építésében, mert az nem megoldás. Hanem abban, hogy a szír/iraki/líbiai menekültáradatot kezelni és megoldani csak helyben lehet, és nem itt egy másik kontinensen.
(persze megoldási javaslatot nem tud, és nem is mer tenni, mert az a szövetséges USA érdekével szembe menne - de abban igaza van: amíg a Közel-keleten háború van béke helyett és emberek élőhelyei pusztulnak el a bombák és fegyverek által, addig a menekültkérdést nem lehet megoldani)

chrisred 2016.02.18. 06:12:03

@Lord Kilburn: Vagyis egyszerű gazdasági okai vannak, hogy az évek óta Európában bandázó észak-afrikai söpredék, akik emlékezetessé tették a kölni szilvesztert, nincs már régóta rács mögött?

chrisred 2016.02.18. 06:19:24

@fehérfarkas: És van még egy dolog, amiben Orbánnak igaza van. Nem a kerítés építésében, mert az nem megoldás. Hanem abban, hogy a szír/iraki/líbiai menekültáradatot kezelni és megoldani csak helyben lehet, és nem itt egy másik kontinensen."

Ebben igaza van, de annyiszor és annyifélét mondott a menekültválsággal kapcsolatban, hogy egyszer-kétszer okvetlenül találkoznia kellett a valósággal is. Mint az álló óra, ami naponta egyszer (kétszer) a pontos időt mutatja. Hogy jön ez a verzió ahhoz, hogy az uniós országoknak meg kell hagyni az önálló nemzetállami cselekvés jogát a migrációs válság kezelésében? Abból pont az jön ki, amit írtál, hogy mindenki a saját érdekéért harcol a közel-keleti káoszban, mint mi a kurdisztáni MOL koncessziókért.

fehérfarkas 2016.02.18. 07:44:00

@chrisred:
Pontosan. Mindenki a saját érdekéért harcol a Közel-keleten. Ez évtizedek óta így van, amióta az olajat felfedezték ott. A britek kezdték ezt még a 19. sz-ban, amikor az akkor még az Ottomán Birodalomhoz tartozó Kuvaitot elfoglalták és gyarmatosították. Majd az 1. vh után a teljes Közel-keletet feldarabolták és felosztották egymás között a franciákkal és az oroszokkal (ugyanis Irán északi részét az oroszok foglalták el, így az oroszok is hozzá jutottak közel-keleti területhez, nemcsak a britek és franciák). A 2. vh után meg az USA lett a vezető nagyhatalom a Közel-keleten, és puccsokkal, bábdiktátorokkal, bombázásokkal, megszállással, illetve külföldi fegyveres csoportok (szélsőségesek, terroristák) támogatásával szerez érvényt a közel-keleti külpolitikájának. Hogy a Közel-keleten is emberek élnek? Az az olaj feletti hatalomért küzdőket soha nem érdekelte, és a mostani szír konfliktusban sem érdekli.

Baldrick68 2016.02.18. 09:04:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

A többi is fincsi benne.
Amikor a németországban született németül beszélő német útlevéllel rendelkező muszlim gyerek mondja, hogy ő nem fogadja el az alkotmányt hogy a férfi meg a nő egyenlő. :D

Ennyit az integrációról.

Balt 2016.02.29. 10:06:30

@Zsuzsi25: @$$$=$$$: :)) Csatlakoznék, már legalábbis az elvi alapvetéshez. A cikk mérő naiv ostobaság, a német média meg naponta többször leplezik le a ki tudja milyen szándékú ferdítések és dezinformációk kapcsán. Sujtószabadság rulez!

Balt 2016.02.29. 11:25:53

@MEDVE1978: Jó meglátás. A törököket is milyen remekül sikerült integrálni 50 év alatt, pedig ők elég világiasak és eleinte mutattak is némi affinitást a német felé: kitekinto.hu/europa/2012/04/03/a_nemetorszagi_torok_kisebbseg_helyzeterl (Tárgyilagos cikk még bőven a migránskrízis előttről.)

@StanLee: A múlt héten volt itt egy szervizmérnök kolléga BW-ből, hát valahogy nem a német PC vonalat fújta, mikor rákérdeztünk. :)

Balt 2016.02.29. 11:43:42

@tron.encom: @Terézágyú: Soros maga mondta, miért véli érdekének az évi 1 millió migráns Európára szabadítását: ripost.hu/cikk-soros-gyorgy-batoritasaval-jonnek-a-migransok-utikonyvet-kapnak
www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/soros_vallalja_hogy_le_akarja_rombolni_a_hatarokat.605454.html

@Brix: Pontosan.

@fércnél maradandóbb: a Bertelsmann meg a Springer kiadók élén Merkel személyes barátnői állnak.

Balt 2016.02.29. 13:12:11

@tron.encom: Jó, de az I. case-nek mi a mozgátja?

@Ad Dio: Így igaz.

@Sexual Harassment Panda: Ha indítják. Az az egyetlen reménye Európának, hogy a tartományi választások észheztérítik a CDU-t, mert a CSU kevésnek látszik ehhez.

@Kampfer: :) Jó.

@StanLee: Azért az elgondolkodtató, hogy miközben milliószám hurráznak a ki tudja honnan jött araboknak, néhány tízezer szerb, albán és montenegrói vendégmunkást meg már hazazsuppoltak.

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Pont ezekkel a szavakkal illettem én is a német médiát. :) Nagy gond lesz ez nekik később, mert itt most végleg kicsorbult a fegyver, amit eddig elég hatékonyan és kéjjel forgattak Mo.-ban.

@jojoka: És mind megfogták őket, különben nem lenne hír. Kerítés nélkül csak a töredéküket.

Balt 2016.02.29. 13:38:15

@J_O_L_A_N: Hehe, az ugye megvan, hogy ez alapjaiban ellentmond a poszt (amúgy valóban valótlan) tartalmának? Az azért nagy szerencse, hogy te legalább megtaláltad az okot a gyűlöletkeltő német médiában. :))

@jojoka: Itt van fentebb egy cikk a törökökről. @Balt: Ma kb. a No.-ban születettek fele nem is beszél németül. De wir schäffen das. Lol.

Balt 2016.02.29. 15:37:12

@high up!: Pakisztáninak nincs menedékjog még No -ban se.

@Medgar: Ez még mindig medgöbbentően sok.

@dîszkorzo: Szokatlan(ul optimista) megközelítés. :) De igaz.

@StanLee: De legalább közben vastagon kitömik euromillárdokal az embercsempész hálózatokat

@Brix: Sajnos ez a helyzet, vagy ez lesz. Európa elrablása történik éppen.

@$pi$: :)))

@Ad Dio: Pont erre jutottam én is, hogy ti. a nagykoalíció (ill. az arányos német választási rendszer) alapjaiban demokrácuaellenes, mert lám, még éveken át esélytelenné teheti a korrekciót bármilyen demokratikus választást tartanak is.

Medgar 2016.02.29. 15:48:25

@chrisred: Ezt a menekültes dolgot átgondolhatnád még egyszer.

Néhány sor vezető gondolat:

2. Cikk
Általános kötelezettségek
Minden menekültnek kötelezettségei vannak azzal az országgal szemben, ahol tartózkodik,
különösképpen az, hogy magát az ország törvényeinek és szabályainak, valamint a közrend fenntartása érdekében hozott intézkedéseknek alávesse

6. Cikk
Az ,,azonos körülmények'' fogalma
Az Egyezmény alkalmazásában az ,,azonos körülmények'' fogalom azt jelenti, hogy bármely
követelményt (ideértve az átmeneti tartózkodásra vagy a tartózkodás idtartamára és feltételeire
vonatkozó követelményt), amelyet az egyénnek, ha nem lenne menekült teljesítenie kellene ahhoz, hogy a kérdéses jogot élvezhesse, ténylegesen teljesítenie kell, azon követelmények kivételével, amelyeknek természetüknél fogva a menekült nem tehet eleget.

31. Cikk
A menedéket nyújtó ország területén jogtalanul tartózkodó menekültek

1. A Szerzdő Államok az országba való jogellenes belépésük, vagy tartózkodásuk miatt nem sujtják
büntetéssel azokat a menekülteket, akik közvetlenül olyan területről érkeztek, ahol életük, vagy
szabadságuk az 1. cikkben foglalt meghatározás értelmében veszélyeztetve volt, és akik engedély nélkül lépnek be területükre, illetőleg tartózkodnak ott, feltéve, hogy haladéktalanul jelentkeznek a
hatóságoknál és kellőképpen megindokolják jogellenes belépésüket, illetőleg jelenlétüket.

2. A Szerzdő Államok nem korlátozzák az ilyen menekültek mozgási szabadságát a szükséges
mértéket meghaladóan és ilyen korlátozásokat csak addig alkalmaznak, amíg jogi helyzetük az illet
országban rendezést nem nyert, illetleg más országba nem nyernek bebocsátást. A Szerzd
Államoknak az ilyen menekültek számára megfelel határidt kell engedélyezni, illetleg a szükséges
támogatást meg kell adni ahhoz, hogy más országba bebocsátást nyerjenek.

www.unhcr-centraleurope.org/hu/pdf/informacioforrasok/egyezmenyek/az-1951-es-egyezmeny-es-az-1967-es-kiegeszito-jegyzokonyv.html

Balt 2016.02.29. 19:04:21

@N. Barbie: Így igaz.

@mérgező: Ha tehát nem akarnak idejönni - és feltételezve, de meg nem engedve: olyan kormányunk van, amely rajong az ötletért, netán az eirópai demokrácia örömére életbe lép a kvóta -akkor erőszakkal fogják őket idezsuppolni? KZ lagerbe kell zárunk őket, vagy akkor már Schengen után visszatartja őket a Grenzepolizei?

Balt 2016.02.29. 19:07:10

@Balt: Ergo: a kvótarendszer egyszer és mindenkorra Schengen végét jelenti, bárki bármit i mond. Persze így is nagyon inog.

Balt 2016.02.29. 19:17:26

@eßemfaßom meg áll: Vagy akár mondjuk bemászni a Vatikánba a kerítésén. :)

Balt 2016.02.29. 19:28:28

@Lord Kilburn: Hahaha, ez a Péter gyerek meghülyült. Tényleg őt hozod "érvnek"? Az amúgy világátott apjától meg kapom közben a migránsvicceket. Lol, de szép is ez!

Balt 2016.02.29. 19:48:40

@Millerdraft: :))) Milyen igaz. :(

@tron.encom: @Balt: :) Valószínűleg valami német igazodni kényszer munkál Péterünkben, mert azt nem hinném, hogy (ott) Simicska-csicska.

@Tisztességes Természettudomány: De hát az amcsik el se mentek '44 óta. :)

@Lord Kilburn: Az apja mondjuk lutheránus pap volt, aki családjával - kis Angie-t is beleértve - Lipcsében települt a legvadabb kommunista időkben. Ettől még persze lehet Angie buzgó katolikus, mindenesetre kissé érdekes oldali kísérlet volt ehhez az NDK KISZ országos szóvivőjének és agit-prop titkárának lenni. De legyünk jóindulatúak és vélelmezett, hogy fedőszervezet volt ez, éppúgy, mint a papának. :)

Balt 2016.02.29. 20:00:46

@Balt: Hamburgból Lipcsébe.

@Lord Kilburn: Németországban tízmillió fölött van a migrációs hátterű bürgerek száma. Mázlijuk van, hogy ezek egy tekintélyes része k-európai, de ugye a fránya demográfia...

@lifecracker: @tralalala: +2 :)

Balt 2016.02.29. 20:19:26

@Lord Kilburn: A vakkomondorost lemondatták, de függetlenként indult az önkormányzatin és nyert. Ilyen ez a demokrácia.

"Az Európában merényelgető iszlám fanatikus terroristák többsége bennszülött, valahányadik generációs volt."

Ha jól sikerül a családegyesítés és/vagy a ficki-ficki tenyészprogram, akkor mondjuk két emberöltő után (náluk 30 év) hány potenciális 3. generációs belső terroristával kell számolni évi 1,5 millió migránst alapul véve?

1. A bennszülött törökök fele nem beszél németül.
2. Ezt mondd a migránsoknak, hátha hát rájuk. :)

Akkor hadd idézzek én is Tóta kómából mintegy elrettentésképpen, mert én nem gondolnám, hogy le kéne atombombázni Afrikát, már csak a mai poros eső miatt se:
w.blog.hu/2007/02/27/a_modest_proposal

Balt 2016.02.29. 20:34:54

@Lord Kilburn: "Nem ismerek olyan vállalható erkölcsrendszert, amely megengedi egy menekültválság totális leszarását, negligálását."

Az ősdemokrata amerikai megvan, ugye? Már azon túl, hogy a jelen válságok előidézői kivétel nélkül: www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/van_uj_javaslat_a_bevandorlas_megallitasara.603131.html

@fehérfarkas: Köszönjük meg a NATO-tagságunknak.

@chrisred: Az NATO-kontingens amúgy.

@Baldrick68: :)) @Balt:

chrisred 2016.03.01. 05:02:03

@Medgar: Igen, pontosan erről volt szó: "...azon követelmények kivételével, amelyeknek természetüknél fogva a menekült nem tehet eleget." Ez a tartalmi különbség a menekült és a bevándorló helyzete között.

chrisred 2016.03.01. 05:04:58

@Balt: Micsoda NATO kontingens?

chrisred 2016.03.01. 06:54:52

@Balt: Már csak az a kérdés, hogy ennek mi köze ahhoz, amit írtam.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.02. 08:05:37

Ajánlom mindenki figyelméve ezt az írást:

index.hu/kulfold/2016/03/02/sziria_oroszorszag_putyin_menekultek_fegyver/

"Breedlove szerint míg korábban valódi menekültek indultak útnak nyugalmasabb területek felé, mára mindennapossá vált, hogy

'Napi gyakorlat, hogy a menedékkérők között bűnözők, terroristák, idegen harcosok jutnak be Európába.'

Szerinte a menekülthullámmal ma már egyre nagyobb számban érkeznek Európába külföldi harcosok és terroristák, akik a menekültválságot használják fel céljaikra, az Iszlám Állam nevű terrorszervezet beszivárog, és "rákként terjed" a menekülthullámban."

A nácifasisztaxenofób Orbán már hónapok óta mondja ezt. Ki gondolta volna, hogy a patás Orbán keze elér az USA-ig, hogy már a NATO európai erőinek főparancsnoka is Orbánt szajkózza az amerikai szenátus fegyveres erőkkel foglalkozó bizottsága előtt?